19 augusti

Onsdag

Hade skrivit ett inlägg nyss och när jag skulle publicera det så dog datorn...
Så får försöka skriva igen det jag minns.

Ifall klev upp vid 12 tiden, förra veckan klev jag upp vid 9-tiden men nu har jag börjat kliva upp senare igen.. Hatar det.. borde verkligen kliva upp i tid. Snart börjar universitetet så måste kliva upp. Så ska försöka att stiga upp i tid, så jag hinner göra saker på dagarna.

Har suttit och kollat på bilder från studenten idag, är typ det enda jag gjort.

Nu ska jag hitta på något annat och börja tagga för fotbollsträningen som är i Brände kl.19.

Kanske blir att hämta lillasyrran i Åkullsjön senare.



En bild från studenten.
pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0