2 augusti

Idag klev jag upp sent som vanligt. Men har ändå hunnit ganska mkt ändå.

Har vart ute på promenad med båda hundarna samtidigt 2ggr idag, sen har jag lekt med hudarna på baksidan.

Har börjat städa lite i mitt rum, tvättat mina sängkläder och en mörk tvätt.

kl.20.00 for jag och Elin och körde backintervaller 3*10 st. Var riktigt skönt efter åt.

Måste försöka få upp snabbheten och konditionen så jag kan börja träna mera fotboll snart, vill börja spela nu...

Men bara att satsa sönder på det viktiga bitarna så kommer allt annat sen :)

Ska försöka sova och kliva upp i tid imorrn, så jag hinner göra något på dagen. Kanske hinner sola lite så jag blir lite brunare.




Ditte & Busan världens bästa hundar!

Har inte tagit några nya bilder så tog några gamla från datorn.

Ska sova nu. Gonatt,pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0