23 Augusti

Inte skrivit sen i torsdags.

Hade som sagt träning på kvällen, var med på allt de körde så kändes skönt. Men blev sjuk efter träningen för att det var så kallt på kvällen.

Fredag 20 augusti for jag och Linnea till stan blev Droskan på kvällen.

Lördag 21 augusti kom mamma, pappa och Elin till stan, vi for och köpte tallrikar på expo och for på massa andra affärer oxå. Sen åkte vi hem och gjorde ordning maten blev tacos. På kvällen så såg vi "Remember me" en bra film,  ni som inte sett den se den.

Söndag 22 augusti Linnea hade match borta mot mjövallen och den slutade 0-0. Gjorde inte så mkt mera igår.

Måndag 23 augusti

Idag klev jag upp vid 1 kanske det var, låg och drog mig när jag vaknade förjaghade sjukt ont i halsen osv. Men klev upp och käkade och sånt. Sen har jag hunnit städa hos Chilli och vart ut med hundarna. Nyss så var jag och mamma och la i laddaren i bilen så att den ska gå köra imorrn, blir att fara och tanka senare så jag tar mig till stan imorrn. Då blir det att fixa i lägenheten och fara och köpa lite grejer.

Har inte så mkt pengar att köpa för så blir att snåla väldigt mkt nu innan jag börjar plugga. För måste ha pengar till böcker osv. Men har skickat in csnpapperna så hoppas man får bidrag snart, lr det kanske inte blir förrän i slutet av september.. Har inte så stor koll, men måste försöka hitta ett helg jobb lr nått sånt så att jag kan betala hyran.

Hade tänkt gymma idag men blir nog inte eftersom jag är förkyld och hostar väldigt mkt, kan typ inte sova på nätterna. Så får ta det någon annan dag helt enkelt.

Just det är sista sommardroskan på fredag oxå, någon som ska dit? ;)

Nu ska jag gå till Linnea och kolla lite grejer.

Världens finaste hund :D

Hare bäst, pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0