3-4 augusti

Igår 3/8 Tisdag

Så städade jag hela dagen typ.

Idag 4/8 Onsdag

Borde städa mitt rum, men orkar inte för tillfället. Kändes mera lockande att sitta vid datorn. Men ska ta tag i städandet senare.

Ikväll blir det kanske att se lillasyrranss match i Ånäset. Annars händer det inte så speciellt mkt i mitt liv just nu.

Solen vill inte titta fram idag, igår var det sjukt varmt ute 30+ typ hela dagen.
Känns att sommaren är påväg bort och att hösten kommer, vilket känns väldigt surt... Vill ha sommar året om, är så trist när det blir mörk och kallt på kvällarna.

Nu ska jag hitta på något annat, kolla vad hundarna gör.
Hare bra,pusshej!

En bild från förra sommaren tror jag
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0