9 Augusti

Torsdag den 5- Söndag den 8 Augusti.

Petter kom på torsdagen på förmiddagen så var barnvakt åt han hela helgen.

Lördagen så var jag, Linnea och Daniel och körde backintervaller. På söndagen så hade jag och Linnea fotbollsträning i Brände. Medans vi hade träning var mamma och Elin och lämnade honom.

Måndag 9 Augusti

Idag klev jag upp och skjutsade Elin till jobbet, sen hem och vänta tills jag skulle skjutsa Linnea till jobbet. Har sett tv och vart med hundarna mest hela dagen. Är ju sjuktdåligt väder ute, så går ju inte direkt göra någonting ute heller.

Snart blir det middag, lite sen.. Men det gör inget.

Ikväll kanske det blir att gymma, imorrn är det fotbollsträning igen. Sjuktskönt att den är i Brände, mkt bättre plan än B-plan i Flarken och Ånäsets plan. Sen blir det väl några löppass i veckan oxå ifall jag orkar och om vädret vill.

Måste få bättre kondition och snabbhet, så bara att träna och träna så kommer det.

Ska kolla om någon av syrrorna vill gymma. Annars blir det att göra det själv som jag alltid gör.



Världens sötaste, som jag var barnvakt åt :D
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0