12December



3:dje advent idag.

Dålig uppdatering som det brukar bli ibland.

Summera helgen som en rolig helg. Blev ingen utgång vilket var rätt så skönt. Taggar utgång den 17:de istället med massa underbart folk så den kvällen kommer bli kanon. Längtar som fan.

Igår bakade jag och Linnea lussebullar som blev lite småttmisslyckade men goda.

Söndag 12/12

Vaknade ganska tidigt men orkade inte kliva upp. Så klev upp ganska sent, åt rester till middag. Sen kollade jag på Dh. Sen blev det Iksu med Linnea, vi körde crosstrainer i 30min sen sprang jag på löpband i 30min och Linnea i 40min. Var tänkt att jag skulle kör i 40min men klarade inte mera. Så klev av och väntade på Linnea. Höll på svimma medans jag väntade på Linnea,så när Linnea var klar frågade hon om jag skojade men sen så såg hon att jag var blek så hon sa att vi kunde sätta oss ner, jag såg ingenting på ena ögat och det snurrade i hela huvudet. Men blev bättre när jag hade sätt mig så efter tag så skyndade vi till omklädningsrummet och klädde på oss och gick hem.

Hemma blev det havregrynsgröt med hallon och keso och mackor. Så borde klara mig till imorrn på morgonen. Snart blir det dusch sen sängen.

Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0