14December

Tisdag 14/12

Somnade inte förrän typ 3 i natt sen vaknade jag vi 4 av en mardröm kunde inte somna om på ett bra tag sen somnade jag och sov 1h. Vaknade vid 5 men somnade om och sov tills 7.30 och låg i sängen tills efter 8.

Klev upp efter 8. Det var -20 ute, hur kallt som helst. Var bara att ta på sig täckisar och allt möjligt så man inte skulle frysa ihjäl på väg till Östra paveljongen. Var klar med tentan kl.10, gick ju bara hur dåligt som helst. Sen satt jag och Linnea och väntade för vi orkade inte gå ut i kylan. Men 11 gick vi till Iksu och gymmade armar och axlar så kan ju säga att jag är helt död nu.

När vi kom till lägenheten efter så åt vi lunch sen har jag sovit ett bra tag, nu måste vi fixa middag. Men orkar inte röra mig just nu. Undra ens vad vi har att käka.

Jag och Linnea måste baka ikväll, vi ska till mormor imorrn med lite fikabröd. Vi ska även på djurmagasinet och köpa spån och pellets till Chilli. Så imorrn blir nog en dag på stan gissar jag på.


Här har vi en som älskar snön.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0