17, 18 & 19December

Uppdatering från helgen!

Fredag 17/12!

Det blev som sagt förfest hos mig och Linnea, den började bra men slutade mindre bra. Satan så irriterad jag var, men det fick inte förstöra min kväll. På corona så spårade det totalt fattar inte vad jag höll på med men hade iaf sjukt roligt. Efter Corona drog vi till mig och Linnea somnade ganska så sent.



medans vi gjorde oss klara.



Annickas hårsprays reklam ;)



Tilda innan hon hade börjat fixa sig.

Tog inte många bild i fredags, det var typ de enda så det får duga.

Lördag 18/12!

Linnea vaknade ganska tidigt och började dryga med en boll men det var iaf kul. Alla var sjukttrött när vi väl steg upp. Blev iaf att åka limo ner till stan eftersom det hade blivit något fel på taxin som vi betsällde. Taxichaffören var hur skön som helst. Jag frågade om jag fick köra ner rutan och vinka till folk och det fick jag sen drygade jag och frågade om han skulle köra förbi vasaplan. Så han stängde av taxameterna och körde värsta omvägen förbi vasaplan bara för att jag skulle få vinka till folk. Vi for iaf på Rhodos och käkade. Sen blev det att gå på stan en sväng sen skyndade vi till vasaplan och tog en buss till Ålidhem. Tilda, Ida och Annicka drog hem vid 3 efter dte så ringde mamma och kollade om vi ville följa med till Maxi och handla vilket vi gjorde. Så fick träffa de en sväng oxå. Efter vi hade handla så åkte de hem och jag och Linnea tror jag somnade i lägenheten.

Söndag 19/12!

Mikael min bror ringde vid 14-tiden och sa att han skulle in till Umeå och köpa julklappar så jag och Linnea hängde på. Sen köpte vi mat på Maxi och for till lägenheten och lagade mat. Sen for Mikael hem medans jag och Linnea gjorde typ ingenting. Lr jo vi gjorde ansiktsmasker igår på kvällen, peel-off som vi hade fått av Annicka i julklapp. Sen somnade vi inte förrän typ 3 någongång om jag inte minns fel. Alltså måste verkligen fixa min dyngsrytm, måste lägga mig i tid och kliva upp någongång.





Några bilder från när vi hade ansiktsmask.


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0