27December

Måndag 27/12

Hejsan!

Har inte så mkt att skriva. Jag är hemma i Brände och njuter av ledigheten, jag har vart hemma sen den 23/12. Jag umgås med familjen och hundarna som jag saknat sååå oerhört mkt. Så jag mår kanon bra just nu. Snart blir det tillbaka till verkligheten och allt plugg.. Men ska verkligen njuta nu in i det sista. Efter nyår ska jag ta tag i pluggandet och mitt liv. Måste bara njuta nu så jag har energi senare.

Imorrn blir det chill på dagen sen på kvällen blir det att fara till Tilda och planera nyår. Sen på onsdag blir det Umeå igen. Så måste ta vara på dagarna kvar hemma. Man vet inte nästa gång det blir hemgång.

Denna månad så har jag ätit mkt och tränat lite, vilket inte är så himla bra. Ska bli ändring på det efter nyår bara att satsa på Beach11 då.

Näe men nu taggar vi nyår!
Pusshej!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0