2December

2/12 Torsdag

Vaknade just innan 11 av att nån plingade på dörren, så skyndade att dra på mig lite kläder sen öppnade jag. Det var hyresvärden som skulle fixa kranen in på toaletten, så nu är det fixat så  slipper man bli dyngsur när man ska tvätta sig.

När han hade gått hade jag tänkt kliva upp och göra lite nytta men somnade på soffan isället. Så har inte gjort speciellt mkt idag. Har börjat på vocabularyhäftet som jag måste göra innan tisdag. Kan ju säga att min helg lär vara fullbokad av tentaplugg, måste klara den här tentan orkar inte fler omtentor.

kl.21 blir det att se Criminal minds så ska plugga 20 min.

Imorrn ska jag tvinga Linnea att kliva upp tidigt så vi kan dra på Iksu och träna lite har inte vart där på jättelänge. Sen blir det att dra ner på stan ett tag oxå för att shoppa med lillasyrran lr hon ska shoppa jag ska bara följa med henne. Sen blir det att köra bil till Brände ifall vädret är bra annars blir det buss.

På lördag är det julbord med familjen och syrras familj vilket kommer bli nice.


En gammal bild men ändå jättefin.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0