3,4&5December

Uppdatering från helgen.

Fredag 3/12

Skulle på Iksu men sov så länge så hann inte, blev väckt av att mamma ringde så blev att skynda sig och klä sig och dra ner på stan och möta Elin. Skulle egentligen inte köpa nått men köpte vantar, ansiktsmask & mat. Sen blev det att ta lokalbuss upp till Ålidhem. Sen skynda sig och packa alla grejer som vi skulle ha med hem till Brände. Bilen startade inte när vi skulle fara så var tvungen att ladda den ett tag sen bar det av hemåt. Vi tankade i Ånäset sen plockade vi upp Annicka. Tror vi kom hem efter 10 någongång. Sen blev det att fikaoch snacka massa sen använde vi ansiktsmaskar ska lägga upp bilder när jag förtöver de från kameran. Annicka sov hos oss. Vi somnade inte förrän sent. Tyckte det var en kanonkväll var längesen man hittade på nått i skogen. Annars har jag typ vart ute varje helg. Skönt med en krogpaus.

Lördag 4/12

Klev upp och käkade frukost innan 12. Sen blev det att duscha och göra sig klar för julbord i Norum. Vi lämnade av Annicka i Ånäset. Sen så skyndade vi oss till Norum fanns typ inga parkeringplatser på stället eftersom vi kom lite sent. Iaf orkade inte äta upp all mat jag hade tagit för mig blev så sjuktmätt, men efterrätten gick lätt ner. När vi var klar så blev det att svänga förbi hos Victoria och hämta några grejer sen for vi hem. Hemma så gick jag och Elin ut och lekte med hundarna. Var hur kul som helst har saknat de så sjuktmkt. Men snart är det jullov och då kommer jag vara hemma med de så länge som möjligt. Iaf så åkte Daniel till Ske-å och Linnea och Mikael till Umeå så var bara jag, mamma, pappa, Elin och hundarna hemma. Så blev en lugn kväll hemma. Vilket var hur skönt som helst.

Söndag 5/12

Vaknde nångång käkade frukost sen blev det att vänta på att alla skulle kliva upp sen bar det av mot Umeå. Vi tog med oss några småcyklar som jag och Linnea ska ha här i stan. Vi stannade i Brednoret hos syrran en snabbis för att kolla hur stor och fin Bamse blivit. Sen fikade vi lite sen skyndade vi in till stan på Stadium. Jag skulle köpa skor men hittade inga köpte istället ett par täckbyxor och ett hårband lr vad det kallas. Sen for vi på maxi oxh handlade lite mat. Sen skjutsade de mig och Linnea till lägenheten och de andra for till mormor en sväng. Pluggade lite till tentan men inte så himla mkt. Sen kunde jag inte somna igår heller vilket sög.

Lägger upp bilder i ett annat inlägg.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0