8December

Onsdag 8/12

Hejsan!

Idag klev jag upp lite efter 9 och kollade om realia läraren svarat på mitt och Linneas mail och det hade hon gjort hon sa att hon tror inte vi kommer hinna ta igen allt vi missat osv. så jag och Linnea har nu bestämt att vi ska skriva omtentan i januari eftersom vi inte fått boken vi beställt. Så vi kommer inte hinna plugga. 

Jag har pluggat till grammatiktentan från ungefär 9 till 12.30 sen packade jag ihop tvätten och gjorde klart för tvättning kl.13. Sen har jag fikat frukost och pluggat ännu mera. Hängt tvätten och hämtat tvätten. Powernap i 15min ungefär, så har min dag sett ut än så länge.

Lär bli mera plugg ikväll, men måste fixa middag nu men vet inte vad vi ska äta. Så måste fundera på det ett tag.

Nu ska jag kika om läraren har lagt ut en gammaltenta på cambro.
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0