9December

Torsdag 9/12

Hejsan!

Idag ringde alarmet kl.7.30 men steg upp lite efter 8 efter att jag fått sms av Annicka att jag inte skulle försova mig. Så det var ju snällt av henne att hålla koll på mig haha :D

Iaf tentan gick ju som den gick hoppas på ett G går ju 108p var G så ganska så mkt faktiskt. Sen gick jag, Linnea och en tjej till Universitetet för att kolla poängen på Vocabularytentan vi gjorde i tisdags vilken jag failade på så det sög ju... Och fonetik omtentan failade jag oxå på.. fyfan kommer bo på univrsitetet efter nyår. Orkar verkligen inte med att vara sämst hela tiden. Kan någon byta med mig, tack!

Nu ska jag fixa middag.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du anstränger dig och tar lite ansvar istället för att sova till klockan ett varje dag kanske du inte failar på alla tentor?

2010-12-14 @ 22:00:10
Postat av: Tilda

Du som inte ens vågar skriva ditt namn.. Om du anstränger dig till att ens kommentera så kan du ju även anstränga dig lite till och skriva ditt namn och stå för det du skriver istället.

2010-12-14 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0