10 februari

Onsdag

Åkte in med 6.45 bussen imorse, gick till Nolia från bstn med Annicka och Ida. Träningen började 9.20, jag och Annicka löpte lite i början, sen blev det utfalls hopp, passningar+ nedtagningar, stegen. Sen bollade och passade jag med Em och Ida.

Sen kom Kalle och skulle förklara när vi skulle hålla i träningen för klassen. Han är den virrigaste personen på hela jorden. Blev bara irriterad på han. Ifall efter det gick vi och duschade, sen åkte vi bussen till skolan. Där blev det lunch sen nk. Sist hade vi projektarbete.

Jag och Ida tog 15.30 bussen hem. Hemma har jag ätit middag, packat ur träningskläderna.

Sen måste jag hinna gymma, duscha, räkna matte, fixa lite andra skolarbeten innan jag ska sova.

Imorrn blir det att gå på stan efter skolan med Linnea och Elin. Jag måste köpa bikini och fotbollsskor.
Men ska oxå kolla på kläder.





Bikini från HM




Bikini från bubbleroom

Får se ifall jag hittar nån liknade på nån affär i Umeå. Orkar inte beställa från internet.

//Jenny


Kommentarer
Postat av: ankan

åh jenny, dom är ju skitsnygga :o dom passar garr asbra på dig!

2010-02-10 @ 19:32:20
URL: http://annickam.blogg.se/
Postat av: ankan

nä jag gillar inte heller att beställa över internet. & inte om det är sidor man inte har så stor koll på. men du, jag tror det kommer bli bra. jag har ju en sådan och den hålls :)

2010-02-10 @ 21:57:54
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0