14 februari

Alla <3ansdag är det idag.

Lite uppdatering från fredagen.

Hade gymnastik på idrotten, nk gick igenom sista delen till provet och jobbade med frågorna, efter den lektionen var det lunch. Sen slutade jag men väntade på Ida som hade lektion 14.30-15.30. Sen gick jag, Ida och Linnea och handlade på coop Haga, sen till Pärlan och betällde pizza. Gick till Ida och åt och gjorde oss klara för kvällen. Senare kom Tilda och Sandra. Tog typ en evighet att åka till Bjurholm.

Festen var lite dryg alla var så himla tråkiga.. de satt bara och drack. Men vissa var ju trevliga :P Andra var däremot jävligt speciella :O

Igår åkte vi till stan, var där vid 14.30 kanske. Kom hem kanske vid 16 tiden minns inte. Iaf så blev det att duscha, sen käka tacos med familjen + syrrans familj.
Sen klippte jag topparna igår så nu är inte mitt hår lika drygt att borsta längre ;P

Idag klev jag upp typ 13.30, blev att borsta tänderna sen fika med familjen.

Nu ligger jag i sängen och gör typ inget. Men ska kolla om voddler funkar nu :p

Hare bäst, pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0