2 februari

Hej, lyssnade på univeristetsinfo idag i aulan på morgonen. Sen fick man gå till klassrum och lyssna på olika grejer. Jag, Ida och Lina gick först och lyssnade på lärarlinjen på umeå universitet och hon som var och snackade om det var en praktikant, hon hade ingen koll, blev bara less.

Efter det gick vi och lyssnade på luleå universitet. Var lite bättre info där.

Men iaf blev inte mkt klokare, känner iaf nu att jag inte kommer orka plugga, isf ska det vara vara en kurs. Men ska försöka söka jobb istället.

Efter all info så blev det att äta lunch sen träna till matteprovet. Säger bara att det gick åt helvete... Fyfan...
vet att jag kommer få ig på provet...

Är så himla besviken på mig själv..

//Jenny


Kommentarer
Postat av: lina

va inte besviken på dig själv! Det är ju faktiskt guddan som inte lär ut tillräckligt bra! You can do this!

2010-02-03 @ 22:13:13
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0