21 februari

Uppdatering från i helgen.

Fredag 19februari

Hade basket på idrotten, var med i början sen när de ndra spelade kollade jag på. Sen blev det att duscha, kl. 10.00 var det nk där hade vi prov. Kändes faktiskt som det gick rätt bra, bara att hoppas på bra resultat.

Efter den lektion blev det lunch, sen hål till 13.10 då hade jag idrottspykologi till 15.00.

Då kom Lina och hämtade mig, Linnea, Annicka & Tilda och skjutsade oss till Idas lägenhet. Där lämnde vi alla grejer och gick ner till stan och köpte lite grejer till kvällen.

Sen ringde vi Lina igen så fick hon skjutsa oss till Haga igen. Tack så mkt Lina för att du skjutsade:D

I lägenheten gjorde vi mat och gjorde och gjorde oss klara. Senare så kom Anna oxå, efter 10 så fick vi skjuts till x3m. Där var det jättelite folk, jättedålig musik.. Det sög asmkt där.. Slösade 100kr...

Iaf efter gick jag, Linnea & Annicka på Max och käkade. Snackade med några st. Vi satt där några timmar, sen gick/sprang vi till lägenhet i typ 25minus, lovar när jag vaknade på lördagen så var mina lungor döda gjorde jätteont att andas djupa andetag.. Mina ben domnade bort så kände de inte, var riktigt läskigt... Frös hur länge som helst innan jag somnade.

Lördag 20 februari

Vaknade kl.8 lördagen och gick och duschade i varmvatten. Sen packade vi ihop, jag dammsugade sen gick vi till busstationen.

I Bussen var det skitkallt.. Somnade och vaknade just innan vi skulle av.

Hemma så var Victoria, Gisela & Petter redan här. Så var barnvakt igår till idag.

Söndag 21 februari

Klev upp tidigt idag för att åka till Burträsk för att se min systrar spela fotboll.
De förlorade alla matcher, så åkte hem efter sista matchen. Hemma fikade jag sen la jag mig och sov.

När jag vaknade var kl 17 då blev det middag, Victoria var här då.

Vid 18 så åkte de hem. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och läser bloggar.

Har inget mer att skriva nu.

Hare bäst, pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: lina

ingen fara juuu! :)

2010-02-24 @ 08:48:28
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0