25februari 2010

Idag fick jag sovmorgon till 9.00 Sen blev det att vara i köket med mamma och ta hand om hundarna.

Har vart ute med hundarna och fotat. Så har fixat friluftsdagsuppgiften som ska in imorrn. Skönt att jag gjorde bort den på engång.

Nu sitter jag i köket och känner lukten av bullar som mamma bakar. Man blir riktigt sugen på nybakade bullar med mjölk.

Jag håller på med massa skolarbeten, men känner ingen lust till att göra klart de.  

Nu blir det att försöka göra klart idrottsuppgiften som ska in på söndag. Sen måste jag spela in idrottspsykologi uppgiften oxå men ska kolla med läraren imorrn om jag gjort rätt. Känns ju surt att spela in och göra klart sen är allt fel.

Ikväll måste jag gymma oxå. Btw hoppas kallelsen till idrottsmedicin kommer idag, annars blir det att ringa dit vid 3 tiden. Vill göra testet snart, sjukgymnasten sa att jag skulle göra det i februari det är ju mars snart.

aja nu måste jag fortsätta med alla skolarbeten.

Hejdå, hoppas ni får en bra torsdag.


Ditte, Busan & jag :D

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0