28februari

söndag sista februari

Igår blev det att åka in till stan 12 med Linnea, Ida, Annicka & Tilda. När vi kom till stan blev det att gå till Ida och lämna alla grejer sen gick vi på stan. Jag köpte en bh, bikini och en mascara och jag betalade när vi var på hemköp och köpte massa grejer.

Sen gick vi till lägenheten, Linnea lagade mat och Ida fixade pastan.
Vi gjorde oss klara och åt. Senare så kom Amanda och Pernilla, efter de så kom Em.

halv10 gick vi till stan, Tilda och Amanda var lat och åkte bil ;)

På Vasaplan så ligger en person ner och har handbojer på sig och skriker massa saker. Blev asrädd :P

Vi tog bussen till Ålidhem. Där inne var det nice :p Det vi gjorde var att dansa och dryga med folk :D

Efter fick vi skjuts av Annickas kusin till Max e4an :) Satt där ett tag, efter tag så gick Em, Ida & Tilda medans jag, Linnea och Annicka väntade ett tag till sen tog vi taxi.

Sen så körde Linnea, Annicka och Tilda sms roulette. Sen somnade jag och vaknade vid halv9 tror jag.
Vi tog 10 bussen hem. Hemma så duschade och fikade jag, såg OTH sista avsnitten som hag fick av Em. Gud så himla bra det är. :D

Nu sitter jag i köket med mina systra och mamma och käkar gurka- och morotsstavar, godis och chips, mkt gott.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0