5+grader idag :D

Idag så har det vart 5,9 + grader i solen. Känns så himla skönt att det börjat bli varmare :D Var riktigt skönt att vara ute med hundarna idag.

Jag har hunnit göra klart idrottsuppgiften och friluftsdagsuppgiften. Suggestionsbandet ska jag kolla imorrn om jag gjort rätt. Känns ju onödig at spela in och då är det drygt om det är helt fel. Så bättre att vara säker.

Idag blev det wok & nudlar till middag.

Senare ska jag ut och gymma.

Idag så ringde mamma till idrottsmedicin, men tydligen så har de upphört. Eftersom landstinget inte har det längre så nu heter det sport medicin. Men fick iaf en tid till styrketestet nu. Så det blir av på måndag 1/3 kl.11.00. NU hoppas jag verkligen att det kommer gå kanon så jag kan börja vara med på lite övningar på skolan.

Men måste ut och gymma på ett tag.

Hare bäst, pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0