Fettisdag

16 februari 2010

Tisdag är den drygaste dagen på veckan.

*idrottspsykologi 8.20-10.00
*klasstimme 10.30-11.10
*nk 11.40-12.30
*matte 14.10-15.30

Gick 15.20 så jag hann med 15.30 bussen.

Idag var jag tvungen att lämna in datorn, hade tydligen virus.. så datorn kraschade. Så allting försvann, men jag hade som tur va sparat över allt på min externahårddisk. Så efter middagen blev det att föra över allt till datorn igen.

För ett tag sen åt jag en semla. Fy vad less man blir på såna, orkar knappt äta upp en hel.. Usch klarar mig lätt till nästa år.

Imorrn är jag ledig, blir att göra massa skolarbeten, gymma, ta hand om hundarna.

Just det min nya mobiltelefon har kommit till Skellefteå. Vill ha den nu, men min storebror vägrar fara till Skellefteå imorrn för att hämta den..
Men ska tjata på han, då kanske han gör det ändå ;)

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0