första februari

Idag är det första februari, sista dagen av nyttiga månaden.

Jag känner att jag änså lyckats rätt så bra, det som gått sämst det är sömnen. Men jag har iaf lyckats att inte äta godis, chips, drukit läsk/saft. + jag har försökt så gott jag kan att äta 6 måltider/dag. Det har funkat bra de flesta dagarna.

Nått som jag inte kunde hålla mig i från igår det var hemmagjorda kakor. men är man fet så är man ;)

Känner iaf att jag lyckat bra med projektarbetet :) Får se ifall det blir ett bra restutalt när jag ska sammanställa allt.

Men nu ska jag gå och käka middag.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: ankan

bra jenny :) im proud of you :) ändå skönt att det är över

2010-02-01 @ 20:29:00
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0