23 januari

uppdatering:

Igår hade jag idrott på morgonen. Jag och Annicka gymmade eftersom vi inte kunde vara med på skridskor.

Efter idrotten var det som sagt prov. Först gick han igenom lite om cellerna i kroppen. Sen fick vi göra provet, det gick faktiskt bra. vet iaf ett fel. Men resten kändes bra.

Efter provet spelade vi tjejer kort. Sen gick vi och åt lunch, kyckling och ris.

Efter lunchen spelade de kort tills vi gick till aulan.

Bra jobbat Lina, Emma & Fanny modevisningen var jättebra :D

Efter det så åkte jag och Annicka hem med 14.05 bussen.

hemma hjälpte jag mamma att städa och sånt.

Innan jag somnade såg jag OTH-avsnittet jag fick av Em.

blev en rättså tidig kväll för att vara en fredag.


LÖRDAG
Vaknade typ 13.30 idag, åt lite sen har jag tagit hand om hundarna :)

Nu ligger jag i sängen och väntar på att Linnea ska komma hem, så vi kan äta middag.

Kommer bli ris&kasslergratäng, hoppas det är gott. För jag är hungrig.

Skriver kanske ikväll om jag har nått att skriva vill säga.

Pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: lina

åh, cheeses! :D Kul att höra!!!! :)

2010-01-24 @ 12:28:40
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0