27januari

Idag blev det tidiga bussen och byta i Sikeå. När jag och Annicka kom till Nolia bestämde vi att kolla på Draggen när de tränade.

9.20 började våran träning, då körde jag lite rehab. Sen så blev det att duscha på idrotten, sen lunch fisk och potatis. 11.50 började Nkn, gick igenom cellen. Efter det slutade vi så jag och Annicka tog 13.15 bussen hem.

Idag är det ju storm ute, när jag och Annicka gick upp till Nus höll jag på bli på körd av en traktor som plogade. Hade fan dött om han hade kört på mig.

Hemma blev det att sova, ändå fast jag hade tänkt göra skolarbete. Men frös så himla mkt, så jag somnade istället.

Till middag åt jag kycklingsallad, sen har jag fixat lite läxa. Bakat bärmuffins idag, de blev riktigt goda.

Nu snart ska jag nog packa sen gå och sova.

Hare bäst, pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0