3januari

Sry för dålig uppdatering. Men jag har haft fullt upp sen nyår. Igår började den nyttigamånaden. Så nu kommer jag typ äta mesta delen av dygnet typ. Känns som att jag äter hela tiden lr fixar i ordning det jag ska äta.

Iaf kan jag berätta lite om nyår. Jag, Linnea, Tilda, Ida & Annicka var i Bjurholm hos Jens. Vi kom dit lite efter 3. typ vid 5 nångång blev det att äta pizza. Sen så kom det mera folk dit vi var kanske 20 st. Det var en rolig kväll. Med vissa undantag men vad ska man göra....
Största delen var iaf hur nice som helst så det överväger det dåliga.
Det blev att dansa största delen av tiden, kolla på fyrverkerier, dricka, måla läppstift på de som däcka och massa mera grejer.  

Kommer lägga upp bilder sen, orkar inte nu.

Nyttiga månaden startade som sagt igår, började med att missa frukosten men alla andra mål åt jag. Idag så hann jag med frukosten men skippa en mellanmål eftersom jag inte är hungrig.

Det här projektarbetet tar så mkt tid, menmen bara att lägga ner den tiden för att få ut nått av det.
Nu ska jag gå coh fixa lite grejer.

Hare bäst, pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0