6januari

Idag har det redan gått 6 dagar av det nya året. Jag har vart sämst på att uppdatera, men igår fick ni iaf massa bilder sen nyår.

Jag har börjat med den nyttiga månaden nu, det går sådär. Har blivit jätte förkyld nu, så jag kan inte gymma.. Måste vänta tills det blivit lite bättre. Då måste jag gymma ordentligt för ska ju snart tillbaka på idrottsmedicin och göra mitt 6månaders test och då måste jag ha byggt det muskler som saknas. Så hoppas förkylningen ger med sig snart, för jag vill GYMMA.

Nu sitter jag och ser på nån film på tv, vet inte riktigt vad det är för film men den duger.

ska fortsätta se, sen blir det att äta lunch.

Hare bäst, pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0