9januari

Idag klev jag upp sent... Kl. 14 mådde inge bra alls. Jag har inte tränat på hela veckan, så jag har inte vart hungrig... Hatar när det blir så.. + att jag har gått ner i vikt, känner mig inte bra alls..

Så idag blev det att cykla och kolla på oth. sen körde jag lite mage och ben. Kände mig så jävla svag i benen.. Men nu har jag iaf tränat lite ben och det gick ju bra. 

På måndag blir det att träna ordentligt i gymmet på fotbollen. Måste satsa nu för det är inte så lång tid kvar innan testet.

åhhh jag måste verkligen ta tag i pa, känner att min nyttiga månad inte går speciellt bra.. Är ju inte direkt bra när man börjar gå ner i vikt och bli sjuk.. Känner värsta pressen. Hatar verkligen vad jag gett mig in på, men måste ta tag i det ordentligt. Mår bättre nu, så bara att ta tag i det.. :D Wish me good luck!



Åhh idag ska Linnea och Tilda på krogen krogen, jag vill oxå dit.. Men jag ska inte gå ut på hela januari är ju tanken.. Men känns så himla surt att det bara kostar 35kr inträde..

Men ska gå nu..

Hare bäst, pusshej!
//Jenny


Kommentarer
Postat av: lina

Ni måste väl kunna gå ut ändå? Ni behöver ju bara inte dricka! En nyttig månad behöver inte bli en tråkig månad! :) SES IMORGON!!!!!!

2010-01-10 @ 11:40:40
URL: http://lolinona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0