januari 10 söndag

Idag är det söndag den 10 vilket innebär att skolan drar igång imorrn. Känns ju inte speciellt kul, men 1 termin kvar :D Bara att kämpa sig igenom hela terminen och satsa på bra betyg i alla kurser som är kvar.

Idag skulle jag kliva upp 7, men jag orkade inte. Så klev upp kvart över 10 ist. Blev att äta müsligröt, kan ju säga att det inte var en favorit men funkar. Sen gjorde jag ordning ett mellanmål, nyttigaplättar. + fixade jag äppelbulgur med bär, de fiunkade okej.

Har bara tagit det lugnt och hjälpt till här hemma med hundarna. Sen har jag cyklat 1h till oth.

Efter det hände en grej jag verkligen inte vill ska hända igen, fick PANIK.... jag släppte ut hundarna, sen när jag ropade på de så kom de inte. jag gick ut och letade, gick runt huset och letade där de brukar vara, de var inte där. Så jag gick upp på gården och såg de stå där. Sen helt plötsligt så springer Busan ut på vägen i fullfart och Ditte efter de springer upp mot fotbollsplan.. Jag får PANIK, springer allt vad jag har in och säger åt de att hjälpa mig att få hem de. Så jag tar en ficklampa, Mikael föjler oxå med. Springer upp på vägen och letar.. Som tur va hade det inte kommit nån bil och kört på de... Jag hade fan dött om det hade hänt.. Så från och med nu ska jag ALLTID ha koppel på de.. Vill verkligen inte att nån av de ska dö..



BUSAN & DITTE <3

Nu taggar jag skola, NOOOOT!!!

Ska gå och fika nu. Pusshej!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0