onsdag 20januari

Igår hade jag lilla uppkörningen som jag skrev i förra inlägget. Säger bara att det har GÅTT MKT bättre än det gjorde igår.

De flesta har hört det som hände, orkar inte skriva ut det på bloggen, de som vet de vet det. Var så jävla nervös igår så allt gick inte direkt som jag ville. Kan man ha mera otur än vad jag har? :O tror faktiskt inte det..

Hoppas snart att oturen vänder till det bättre. Vill inte ha otur längre.. Hoppas verkligen att 2010 kommer bli ett kanon år :D :D


Har vart väldigt dålig på att uppdatera men har verkligen inte haft lust att blogga. Men hoppas att bloggsuget kommer tillbaka :D

bild på Annicka, Ida, jag och Linnea.



:D
Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0