sista januari

Idag är det sista januari vilket betyder att det är näst sista dagen på den nyttigamånaden, så efter imorrn lär jag äta massa goda kaker och blir fet :P

Var egentligen tänkt att jag skulle vara barnvakt fredag-lördag, men Gisela var sjuk så det blev inget. Får hoppas att hon blir frisk.

I fredags sov jag nog mesta delen av tiden. Sen igår blev det att baka nyttiga kakor, det var sjuktgoda. Elin bakade beskvier så på tisdag lär jag äta såna ;P Sen så gjorde jag och Elin middagen. Blev älgkött som vi stekte och efterkokade och till det hade vi rotfruktsgratäng med sallad, gurka och tomat, hur gott som helst. :D

Idag ska jag hjälpa Elin med en filmanalys.

Måste göra det nu.
Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0