torsdag 14

hej!
Idag fick jag skjuts in till Umeå för att jag skulle kolla på lägenheten på Teg vid 10-tiden, kommer dit ringer han som ska hyra ut den. Då säger han att han inte kan visa den pga att hon som hyrde den innan hade gjort slut med son pojkvän kvällen innan så hon visste inte om hon skulle säga upp den än. Så jag fick inte titta på lägenheten.

Blev ganska så besviken, men han sa att att han skulle höra av sig när han hade pratat med henne igen. Så får hoppas att hon flyttar.

Efter det skjutsade Mikael mig till Nolia. Och där så går brandlarmet, allvarligt man blev typ döv.

Så jag gissade på att jag hade typ 0% lucky idag men jag hade tydligen 92% :O

Annicka stackarn fick bara 1% :( menmen hände ju ingenting på bussresan iaf :)

Nu ska jag gå och fika kvällsfika :) sen blir det att packa inför imorrn slutar efter idrotten 10.35 typ :D :D

Gonatt, pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0