10 Juli

Lördag

Idag klev jag upp 12.30 ungefär, fikade frukost och sånt. Sen har jag vart ute och sprungit veckans andra distans pass på 40 min. Gick bättre än förra gången men mådde piss iaf, men sprang iaf och gjorde mitt bästa.

Så nu har jag gjort 2 löppass i veckan och 1 gympass, så imorrn blir mitt andra gympass. + att jag, Linnea och Elin ska på fotbollsplan imorrn och köra lite grejer.

Idag så blåser det sjuktmkt ute, men är ändå varmt fast solen är inte framme.

Ikväll blir det att vara hemma och ta det lugnt. Egentligen hade jag tänkt fara på stadsfesten i helgen men ville inte fara själv, le hade ju vart med lillebrorsan men hade ju ändå vart lite drygt.

Snart blir det grillat till middag, taggar!

Nu har jag inget att skriva.



//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0