20 juli

Hejsan!

Väldigt dålig uppdatering av mig, men sitter nästan inte vid datorn när det är så fint väder ute.

Den 16 juli i fredags så var jag, mamma, pappa, Linnea och Elin till stan och köpte en bäddsoffa till lägenheten på jysk, sen for vi på returmarknaden och köpte en cykel och ett soffbord så nu har jag och Linnea varsin cykel i stan oxå, så vi har det mesta nu.

Senare på kvällen blev det öltält i Ånäset med Linnea, Daniel, Ida, Tilda och Amanda.

Lördag 17 Juli

Blev det inte gjort så mkt på dagen sov väldigt länge, sen på kvällen blev det först förfest hos Ida. Det var jag, Daniel, Tilda och Ida så klart. Sen kl.21 for jag och hämtade Linnea på jobbet och skjutsade hem henne så hon fick duscha och göra sig klar för öltältet. Ner till Ånäset följde även Mikael med. Sen var det fullfart hela kvällen.


Söndag 18 Juli

Skjutsade Linnea till jobbet. Sen gick jag i säng när jag kom hem och sov ett bra tag. Sen gymmade jag oxå.

Gjorde inte så mkt mera.

Måndag 19 Juli

tog det bara lugnt typ.

Tisdag 20 Juli
Klev upp 7 gick ut med hundarna och gav de mat, sen gick jag och sov till kl.14 ungefär.

Kl. 15.30 for jag och Linnea ut och gjorde 2 st löppass, så har bara ett löppass kvar den här veckan, vilket känns underbart.

Nu är det middag sen ska jag skjutsa ner syrran på jobbet. Efter det blir det att städa bilen, imorrn måste jag städa mitt rum.

På kvällen blir det att fara in till Umeå, ska på Olles med syrran tror jag.

Måste kila nu, men ni ser ju när jag uppdaterar nästan gång.

Hare bäst, pusshej!


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0