5 Juli

Hejsan, väldigt dålig uppdatering känner jag. Men har haft fullt upp den senaste veckan.
Var till Umeå förra tisdagen och hämtade lägenhetsnyckel med mamma och Linnea. Efter det böjade vi bärain grejer. Bar in grejer nästan hela veckan.

I fredags hade jag och Linnea inflyttningsfest efter det drog vi ut på droskan och hade trevligt.

Lördag på dagen skulle jag köra bil hem,men bilen fuckade upp sig så jag vägrade köra den från stan, så pappa och mikael kom och  hämtade bilen och mig.

Hemma gjorde jag typ ingenting, sen på söndagen kollade jag på matchen mellan Nysätra och Morön som Nysätra vann med 3-0. Sen skynda jag att skjutsa hem mamma och elin sen körde jag,Linnea och Ida in till stan. Åkte lämnade min bil och Linnea på Ålidhem sen åkte jag med Ida till Fanny där Em och Emma också var. Jag och Ida käkade tacos sen såg vi filmen Dear John och  snackade ganska mkt. Sen skjutsade Ida mig till lägenheten.

Vaknade kl.4på natten av åskan....men somnade om som tur var.

Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorrn:) gonatt

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0