8 JULI

Torsdag den 8 juli

Idag klev jag upp kl. 7, tog på mig träningskläder och for ut på en springtur med min lillasyster. Var riktigt skönt, men smart som jag var åt jag ingen frukost så mådde skit illa flera gånger. Men sprang så gott jag kunde. Nu har jag redan träningsvärk, fast det kan vara från gympasset igår oxå men det är riktigt skönt.

Kl.10 idag hade Busan tid hos vetrinären, så jag, Daniel och Elin åkte dit med henne. Hon rev sönder min mage och bröstkorg + mina ben, sen tuggade hon av mitt hår så var inte direkt glad på henne.. Menmen vad gör man inte en söt hund som henne?

Sen kl.12 skulle Daniel åka med en buss från Ånäset så skjutsade ner han och for och handlade men då visade det sig att bussarna inte gick på sommarlovet så fick skjutsa han till Burträsk så hämtade hans kompis upp han.

Har gjort rätt mkt idag, tagit hand om hundarna. Strax ska jag fara och hämta Linnea sen blir det att ge Chilli mat och rensa hos henne.

Nu ska jag gå.

Här får ni en bild från när jag solade idag.


//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0