14 juni

väldigt dåligt bloggande av mig.. Men har verkligen inte haft lust att blogga.. I torsdags tog jag studenten så har haft fullt upp.

Ifall studenten var kanon. tog ine så mkt bilder men det kommer iaf några bilder senare. Har inte lagt in några på datorn än.

I fredags for jag,mamma och Elin till Brednoret och hämtade Gisela och Petter + så lånade jag ett marsvin som jag kallar Chilli hon är hur fin som helst. Nu i sommar ska jag försöka göra henne tam.

Gisela och Petter ska vara här hela veckan så ska ta hand om de + Ditte, Busan och Chilli. Så kommer ha fullt upp.

Alla andra i min familj ska ju jobba typ. så kommer vara hemma själv.

ska försöka sova nu, gonatt :)
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0