21 juni

Jag är sjukt dålig på att uppdatera bloggen, men känns inte så kul att skriva när jag inte har något nytt att berätta.

Jag har som sagt inget sommarjobb, så gör typ ingenting på dagarna.

Hela förra veckan var jag barnvakt åt Gisela och Petter +att jag tog hand om hundarna och Chilli såhade inte tid att blogga heller.

Men nu på veckorna kommer jag bara att skjutsa och hämta mina syrror.

Nu snart ska jag äta frukost sen ska jag ut och gymma innan jag ska skjutsa Linnea till jobbet i Ånäset. Måste oxå hinna gå ut med hundarna.

Från och med den här veckan ska jag ta tag i gymmandet så jag kan komma tillbaka till fotbollen någongång. Vill verkligen spela, men måste styrketräna så jag kan.

Den 1 juli flyttar jag och Linnea till Ålidhem, kommer bli kanon. Taggar verkligen!

Nu blir det frukost sen ut med hundarna och gymma.
Hare bäst, Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0