8 juni

Har hänt en del sen jag skrev sist.
Söndags åkte jag till Rödå för att grilla med klassen, efter det sov jag hos Em. 

Måndagen så kollade jag på brännboll, sen gick jag på idrottsmedicin där jag hade mitt sista styrketest.

Kan inte säga att det gick bra, har tappat muskler.. Men jag vet själv att jag inte gymmat, sprungit så bra senaste tiden. Så får skylla mig själv... Har prioriterat skolan i första hand nu och det tyckte min sjukgymnast var ett bra val.. Men får ta tag i gymmningen och springningen efter studenten och när jag blivit frisk.

Jag får sjukt dåligt samvete för att jag inte skött min träning.. Menmen inget jag kan göra nått åt nu, bara lära mig att fixa det bättre nästa gång.

Så är jag nog snart tillbaka :D:D

Idag körde jag bil till Ske-å för att shoppa Linnea följde med mig. Vi träffade Annicka på stan oxå, sen efter ett tag kom Daniel oxå dit. Hittade kläder till kvällen, så nu är allt fixat.

Sen köpte vi subwaymackor. Efter det hjälpte vi Daniels kompis att hitta en skjorta.
När vi kom hem blev det att snabb äta, sen åkte jag till Ånäset och hämtade Annicka sen hem och packa sen iväg till Skellefteåhamn för att Linnea och Elin skulle spela match. Matchen slutade 2-0 till Clemensnäs tror jag iaf.

Efter matchen skjutsade vi in Daniel till Skellefteå.
Duschade för ett tag sen, nu ska jag sova.

Imorrn blir det att lämna igen datorn, men även att städa skåpen. Sen ska vi fixa vagnen och lokalerna.

Gonatt & Sovgott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0