11mars

Har inte bloggat så mkt senaste dagarna, men nu ska jag försöka samanfatta det viktigaste.
Blev inte att fara ut och löpa söndagas eftersom det blev halt ute och dåligt väder.
På måndag så åkte Gisela och Petter hem.
I tisdags så åkte jag in till stan 9.20, gick på universitetet och väntade på Linnea. Sen gick vi till simhallen och gymmade. Efter det gick vi till Ida lämnade grejerna sen gick vi 3 till stan och köpte förköpsbiljett till corona 100-dagarsfesten. Sen gick vi till lägenheten gjorde mat och gjorde oss klara.

Efter ett tag kom Daniel dit, var där ett tag sen gick han för han skulle jobba dagen efter så han orkade inte följa med ut.

Så blev jag, Linnea och Ida som for ut. Vi missade första bussen från stan, så tog en buss som gick 22.15 ist.

Det var jättekul ute, var många som man kände som var där.

Efter så stod vi ett bra tag utanför corona och väntade på Linnea som var seg ;) men hon fixade skjuts av Robin, så vi slapp gå från Corona till Haga.

När vi kom till lägenheten så kom Daniel efter ett tag och sov där, sen hade han bara gått utan att säga nått.

Vi vaknade vid 9 tror jag, då blev det att diska och dammsuga. sen packa ihop. Mamma ringde och sa att hon halkat så hon var tvungen att fara in på akuten. Så vi slapp åka buss hem. Så vi och 2 killar drog på megazone och åt. Mikael följde oxå med. Efter det så åkte jag, Linnea, Ida och Mikael till lägenheten och hämtade grejerna, sen for vi och hämtade mamma på akuten. Hon har fått en spricka i handleden så hon har gipsad hand nu. 

Sen for vi på frasses så mamma fick äta nått. Vi andra tog en milkshake. Sen åkte vi hem. Blev att kolla på lagträningen igår. 

Idag skulle jag försöka göra klart handlingsplanen men gick inge vidare... Fattar inte hur jag ska göra, måste göra klart imorrn. Sen måste jag in till stan och gymma oxå :P

ett långt inlägg. Ska försöka uppdatera oftare, så det inte blir så långa inlägg. 

pusshej!

//Jenny 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0