13/3 lördag

Igår åkte jag, Linnea & Annicka in med 12.05 bussen. När vi kom till stan gick vi till simhallen och gymmade. Ett väldigt bra tag.

Efter bastade vi en stund, men bastun sög eftersom det var bara torrbastun som funka. Efter bastun blev det att duscha och klä sig.

Sen skyndade jag mig upp på Mariehem till Carro. Vi gick ut med Iva, käkade pizza och gjorde oss klara, jag gick ut med Iva igen. Sen så skyndade vi till bussen. Hoppade av vid Iksu och gick till Krogen Krogen. Där mötte Carlos oss och tog hand om Iva. Jag och Carro gick in på Krogen krogen. Där inne var det fullt ös, typ gamlingar eftersom det var liveband där. Men märkte inte av de så mkt.

Vi dansade mest hela tiden.

När det var slut tog jag och Carro taxi till Mariehem, somnade vid 5. Klev upp efter 9 och gjorde mig klar. Gick ut till bussen 25 över 10. 

Hemma packade jag upp och gjorde mig klar för lagträning. Jag joggade med de i början sen körde jag lite saker själv. Sen var Annicka med mig och hoppade häck, körde stegen. Sen i sluten var jag med när de körde styrka.

Efter träningen blev det att äta gomiddag. Nu ligger jag i sängen och har skickat in handlingsplanen. Borde plugga till provet jag har på tisdag i idrottspykologi, men orkar inte..

Ha det bra, pusshej!
//Jenny  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0