15mars

Dags att sova, men tänkte berätta vad som skett idag. Hade idrottspsykologi på morgonen gick igenom lite nya grejer till provet imorrn. Känns som att jag inte kan nånting.. Blir bara less, har vart på alla lektioner och antecknat allt så borde kunna lite iaf, tycker jag. Bara hoppas på det iaf.

På fotbollen idag körde jag lite utfall, sen var jag med Amanda och Jennifer och körde lite passningar och bolla.

Sen blev det att äta lunch med Em och Jennifer. Tog 2 bussen hem, skulle plugga hemma men somnade så pluggade ingenting.. Blir att läsa lite imorrn, sen hoppas på turen :D

Imorrn har jag:
Idrottspsykologi prov, handledartid, Nk, Hål, Matte
Sen blir det att gymma med Linnea.

Nu blir det att sova, gonatt, sovgott!

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0