18 mars

Jag är väldigt dålig på att uppdatera, måste skärpa mig..

Iaf ska berätta lite vad som hänt sen sist.

Tisdagen
Hade jag idrottspsykologi prov på morgonen, kan inte direkt säga att det gick bra, men hoppas på G. Sen blev det elevhandledartid, syon var där och informerade om infodagen på universitetet. Efter det hade jag Nk, gjorde inte så mkt, hade ingen dator med mig. Sen hade jag hål till 14.10 då matten började, var på hela lektionen. Efter det gick jag och Linnea och gymmade på simhallen. Vi åkte med 19.15 bussen hem. Så kom hem rättså sent. Hemma blev det att se DH sen käkade jag lite tacos oxå.

Onsdagen
Åkte in med tidiga bussen och gick till Nolia, kollade på draggen när de tränade medans jag väntade på att träningen skulle börja. På träningen körde jag lite grejer med Lina sen sprang jag lite oxå. Mina vader har börjat tåla mera nu och det känns underbart. Var asdrygt när jag bara behövde springa en liten bit sen så gav vaderna upp. Men nu är det bättre. Sen blev det att duscha sen åka till skolan, käka lunch, Nk ett tag sen blev det att gå till körskolan för att ha körlektion. !2.25-13.25 hade jag körlektion körde landsväg, på- och avfarter och fickparkering. Nina tyckte att det gick jättebra, sen så sa hon att jag kan alla grejer det är bara för att jag blir så nervös som allt blir sämst. Men hon sa att om jag kör som jag gjorde på de 2 andra lektionerna så kommer jag boka uppkörningen snart. Åkte iaf hem efter det. Hemma gjorde jag inte så mkt.


Torsdag
Idag har jag vart på universitetet hela dagen. Hann inte äta frukost på morgonen så jag, Linnea köpte varsin currymacka. Var och lyssnade på "att studera i Umeå" först kl. 9 sen kollade jag, Annicka och Frida på idrottsrelaterade program, sen följde jag med Frida på lärarutbildningen. Sen gick jag och Annicka till Linnea och vi gick och köpte en macka. Sen satt vi oss och käkade och snackade. Vid efter 1 gick jag och Annicka ut till busskuren och väntade på bussen. Hemma har jag inte gjort nånting, hade tänkt skriva på parapporten men orkar verkligen inte. Är så himla drygt, första utkastet ska in nästa fredag.
Vet inte vad som kommer ske ikväll, lär ju somna framför datorn snart, som vanligt.

Igår var det hur fint väder som helst, idag var det typ snöstorm.. Kan inte sommaren komma nu?!




SOMMAR NU, TACK!
//Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0