1mars

Måndag 1 mars

Hade idrottspsykologi 8.20-10.00 idag. Skrev mest av tavlan, sen fick vi en loggboksfråga som jag inte fattade.
Efter den lektionen gick jag, Annicka & Lina och fikade. Sen skyndade jag mig till Sportsmedicin för biodex styrketestet.

Det är inge fel på mitt knä nu, det är bara det att jag har förlite muskler för min kroppsvikt. Så blir att gymma 2ggr i veckan TUNGT i 6 veckor. sen 3 ggr i veckan ska jag köra lite andra övningar.

Blir ett nytt test om 6 veckor igen.  Tills dess blir det att gymma hårt.

Efter det gick jag till Nus och tog 13.15 bussen hem. Hemma har jag hunnit göra klart suggestionsbandet och skickat in den.

Så nu ikväll kan jag ta det lugnt.

Ska kolla vad simhallen i Umeå tar för ett 2 månaders gymkort.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0