21 mars

Igår städade jag mitt rum, sen åkte jag till Ske-å och handlade sen blev det att se Linnea spela match. De förlorade med 5-1 mot Klutmark/Medle, var Dm-match.

Efter match åkte jag, mamma, pappa, Linnea och Elin och kollade på Daniels lägenhet. Den var nice, jag har fått lov av mamma att låna den iaf jag och några ska gå ut i Ske-å nångång. Iaf efter vi vart där och kollat och fikat så åkte vi på coop och handlade lite grejer som vi behövde, sen åkte vi hem. Hemma så blev det att fika sen gå i säng.

Idag vaknade jag vid 10, klev upp och käkade frukost, gick ut med Busan. Fick även min voddler inbjudan idag så har hunnit se en film där, har även hunnit sova en stund. Sen så fikade jag och for på träning, hade tänkt göra lite övningar men blev inte så, snackade med Ida istället. Hemma blev det att gå ut med Ditte sen så har jag käkat kyckling och rotsaksgratäng, hur gott som helst.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Ska se New moon ikväll, köpte den filmen igår. Ska duscha och raka benen innan jag går i sängen. Imorrn när jag vaknar blir det att börja med Pa-rapporten. Måste bli färdig med den. Vill göra bort den så det är gjort. Men lär bli i sista minuten jag kommer sitta med den ändå.

En bild på mig och min syrra innan utgång på x3m.


1 April blir det 60-dagarsfesten på Corona. Vilka ska dit? ;) 

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0