26mars

Dålig uppdatering, men har verkligen inte haft tid att blogga.
I tisdags så gymmade jag och Linnea efter matten slutade kl.15.30 så vi åkte hem med 19.15 bussen så vi kom hem innan 9 på kvällen. I onsdags kom jag hem 5 men for på lagträning och höll i den så kom hem sent på kvällen. Igår så for jag och Sandra till Ida efter skolan, så blev 19.15 bussen igår med. Så har kommit hem sent varje kväll i veckan typ. 

Idag höll jag, Ida, Annicka och Em i idrottslektionen vi hade innebandy. Det gick bra fick iaf bra betyg på det och det är ju det viktigaste :P haha

Efter idrotten väntade jag, Ida och Annicka på Linnea sen gick vi och åt lunch på skolan. Efter det gick jag, Linnea och Annicka på stan kollade balklänningar, bikinis och lite nadra grejer, efter det gick vi till simhallen och gymmade ben. Sen bastade vi, efter gjorde vi oss klara och gick till bstn och åkte hem med 17.25 bussen. 

När jag kom hem blev det att äta middag, sen har jag suttit med pa-rapporten. Den var inte riktigt färdig men skickade in den ändå eftersom jag inte kom på nått att skriva. Är lix bara första utkastet så får ju feedback på det.

Just det idag kom min nya datakabbel till min andra bärbaradator, så nu kan jag använda den oxå :D

Nu ska jag gå och kolla vad alla i min familj gör, sen blir det kanske att se klart New Moon.

Imorrn blir det stan och shoppa sen gymma, sen kl.18.00 blir det att fira min mormor som fyller 85 idag. Sen imorrn kväll blir det krogen krogen med Linnea.

blev ett långt ointressant inlägg..
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0