29 mars

I lördags åkte jag och Linnea in 12.05, vi gick bara på stan köpte en subwaymacka sen gick vi till mormor och åt den. Efter det så duschade jag mig och gjorde mig klar för kvällen. Vid 6 tiden kom Victoria, Caroline, Gisela och Petter sen vid 7 tiden kom min familj och hundarna. Vi fikade smörgåstårta och vanlig tårta, hur gott som helst.

Efter det blev det för mig och Linnea att göra oss klara för krogen krogen, sen fick vi skjuts av mamma och pappa dit upp. Måste säga att det verkligen sög på krogen krogen, ska aldrig bara gå ut med Linnea.

Iaf så tog vi taxi till Max e4an, käkade sen gick vi hem till mormor. Sov 2 timmar klev upp halv 9 gjorde oss klara, käkade frukost sen så gick vi till bussen typ 9.30. tog 10 bussen hem.

Hem så somnade jag och sov till kanske 6 på kvällen, sen så käkade jag middag och gick och la mig och vaknade 12 och packade träningsgrejerna sen så borstade jag tänderna och gick och la mig igen.

Måndag

Klev upp 6 gjorde mig klar och åkte in till stan, jag, Linnea och Annicka for och gymmade på morgonen på simhallen. Sen 11.10 så började fotbollen. Körde lite löpningar sen så körde jag, Annicka, Amanda och Pernilla lite passningsövningar.

Sen blev det att duscha efter det äta med Ida och Em. Sen åkte jag 14.05 bussen hem.
Hemma har jag städat mitt rum, inte gjort så mkt mera. Borde plugga matten men fattar verkligen ingenting :S

Blir ett IG på provet imorrn, blir så irriterad på gamm-jävlakärringen, kan hon förfan inte gå i pension nu TACK! :S
Aja ska försöka mig på matten ett tag men lär somna...

Hare bra, pusshej!

//Jenny


Kommentarer
Postat av: annicka

jag gillar den sista delen!! hehe, helt korrekt!

2010-03-29 @ 22:15:48
URL: http://annickam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0