10maj

Idag hade jag fotboll 11.10-12.30. sen duschade jag och gjorde mig klar, mamma, pappa och Elin hämtade mig på Gammlia. Vi for på skohuset, jag köpte skor till balen och studenten. Nu är det bara lite grejer till som ska fixas till balen.

Sen så va vi på inter sport jag köpte springskor och underbyxor som jag ska ha under shortsen.

Sen for vi på coop och handlade och käkade på frasses. Sen for vi hem.

Hemma blev det att prova skorna och kläderna för att se så det passade. Så nu blir det att gå in skorna.

Jag, Linnea och Elin for ut och sprang, det var sjukt skönt. Efter dte strechade jag och fikade, nu ska jag sova. Ska kliva upp 8 imorrn för att duscha.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0