14maj

Sjukt dålig uppdatering av mig. Men har inte haft något roligt att skriva.

I onsdags hade jag 1 lektion fotboll 9.20-10.40 efter det blev det att äta på skolan. Efter det fick jag och Ida skjuts av Em till Idas lägenhet. Där väntade vi tills vi gick ner till bussationen för att möta Linnea. När hon kom gick vi på stan, handlade mat.

Sen gick vi till lägenhet och gjorde ordning maten och åt. Duschade och gjorde oss klara. 19.30 kom Amanda och en stund efter det kom Linneas kompis Sebastian och några av hans kompisar dit.

De var där ett tag sen drog de, vi gick ner till vasaplan att ta en buss som gick 21.55, Amandas kompis Natalie mötte vi vid tunneln. Vi hann med bussen, när vi kom dit upp väntade vi på Carro, men vi gick in och väntade istället.

När vi kom dit var det väldigt lite folk där men blev mera senare. Efteråt så väntade vi utanför ett tag sen blev det att gå till Haga för att sova.

Vaknade på morgonen men somnade om. Ida for med 8 bussen för att städa vägen med laget. Jag och Linnea låg kvar och bestämde att vi skulle ta 15.20 bussen hem. Jag diskade och packade ihop, käkade frukost gjorde oss klara. Vid 12 drog vi ner på stan och kollade på affärer. Jag köpte solglasögon, efter det drog vi ner till kajen och satt ett tag, sen gick vi till busstationen och väntade på bussen.

Hemma så blev det att äta middag sen sov jag till typ 23.00 sen borstade jag tänderna och kollade på tv ett tag sen gå i säng och kolla runt på datorn. Det blev strömavbrott ett tag oxå. Sen somnade jag och sov till 13.30 idag.

Sov bort hela dagen typ, har vart jättefint väder idag. Har haft över 30grader i solen. Så hade ju kunnat sola idag men missade chansen.

Men ska försöka hitta på någonting nu, mamma har åkt och jobbat, hon kommer inte hem förrän typ 21.30.

Känns som att det är söndag idag, men det är bara fredag. Måste plugga matte egentligen men känner inget sug för det, skulle bara somna.

Kanske ska kolla med syrrorna om de vill fara ut på en löptur. Har inte gymmat sen förra måndagen känner mig jättedålig. Men har inte fixat något gymkort än. Simhallen lurar en bara på pengar så vill inte förnya med de.
Får se ifall jag skaffar på tenton.

Åhh, får panik över balen har inte fixat någon som kan fixa mitt hår... Måste kolla runt..

Nu har jag inget mer att skriva. Hare bra, Pusshej!


Längtar tills jag kan spela fotboll igen!

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: haha nädå tkr den är väldigt snygg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0