16maj

Söndag, vilket innebär skola imorrn. Men mitt schema är så sjuktskönt just nu har bara en lektion imorrn 11.10-12.20 fotboll, så blir att åka in med 9.20 bussen.

Iaf idag så blev det att duscha på morgonen sen göra sig klar och köra till Robertsfors och lämna Linnea sen till Bygdeå och hämta mamma. Sen tillbaka till Robertsfors och kolla på matchen och den slutade med vinst 3-1 mot Fromheden.

Efter matchen körde jag hem, vilket gick underbart bra. Nu måste jag lära mig köra manuellt igen har kört med automat nu. Vilket är väldigt skönt måste jag säga.

Vädret idag har vart lite till och från mellan sol och regn. Men det är typ fortfarande varmt ut typ 20+, vilket är skönt.

Nu lyssnar jag på musik, borde egentligen plugga matte, har nationella nästa tisdag. Men har verkligen inget sug för att plugga. Så det får bli någon annan dag.

Det är verkligen inte länge kvar till studenten. Är taggad, men ändå inte... Vad ska jag göra ifall jag inte tar mig in på universitet och inte får jobb till hösten.. aja, det löser sig säkert.

Balen är inte heller länge kvar till, måste fixa min klänning, vem som ska fixa mitt hår och smink. Annars måste jag beställa tid hos någon frisör.

Nu kanske jag ska läsa igenom matten lite, annars kanske jag gör nått annat.
Hare bra, pusshej!

Bjuder på en fin bild på min fina hund



//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0