17maj

Måndag 17maj Norges nationaldag idag.

Klev upp halv9 gjorde mig klar och tog 9.20 bussen in till stan. På fotbollen var jag med på 2 passningsövningar. Sen var jag med Em och Amanda.

När vi slutade snabbade jag och Annicka oss så vi hann med 13.15 bussen hem. Blev att handla i Ånäset sen hem. Hemma har jag inte gjort så mkt, kollat på datorn och fikat.

Till middag idag blir det att grilla korv, ganska enkelt men ändå gott.

Nu blir det att lyssna på musik innan middagen. Kanske blir att fara och hämta Linnea vid bussen senare.

Idag har det vart sjukt varmt ute, älskar verkligen den här värmen. Skulle inte tacka nej till att ha sån här värme varje dag.

Hare bra, Pusshej!
//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0